We zetten samen op een rijtje wat je wensen zijn voor je nieuwe logo (of een update van je vorig logo).
Tijdens deze fase wil ik graag alles leren over jouw project.
Aan de ene kant zijn dit inhoudelijke vragen: Wat is je boodschap? Wat zijn jouw waarden? Wie is jouw doelpubliek?
En aan de andere kant zijn dit vragen over de stijl: Liever een modern of klassiek logo? Ruig of verfijnd?
Eens ik jou, je smaak en je project ten volle begrijp gaan we over naar de volgende stap.
Ik bekijk hoe we op een concrete manier jouw verhaal kunnen omzetten in een logo, met je stijlvoorkeuren als rode draad.
Ik bekijk hoe je concurrentie werkt, wat je doelgroep graag ziet of nog koopt, welke kleuren jouw idee het best vertegenwoordigen,...
Mocht ik in deze fase nog op vragen of onduidelijkheden stuitten koppel ik nog eens terug naar jou.
Ik sla aan het schetsen en dat is waar de magie plaatsvindt!
Vervolgens kies ik mijn beste ideeën van op papier, scan ik deze in en begin ik met het digitale verfijnen van mijn concepten.
Je ontvangt van mij een korte toelichting per logo en een pdf.
In dit bestand zal je een presentatie van de logovoorstellen vinden.
Je kijkt mijn werk na en kiest je favoriete voorstel. Indien je nog niet volledig tevreden bent, maak ik met plezier de nodige aanpassingen (in mijn prijzen zijn steeds een aantal correctierondes standaard opgenomen).
Dit kunnen aanpassingen zijn op kleur, icoon, tagline,... Wat je maar kan bedenken! Ik zal je ook steeds uitleggen wat er wel of niet kan zodat je logo wijd inzetbaar en technisch perfect is.
Alles naar wens? Let's go!
Eens afgewerkt en goedgekeurd zet ik het ontwerp om in .jpg, .png en .eps, voor gebruik in drukwerk en web.
Zo kan je steeds jouw logo inzetten zoals je wil zonder dat je voor eeuwig afhankelijk bent van mij.
Had je graag nog extra zaken gehad om je huisstijl mee op te fleuren?
Dan kan ik deze ook ontwerpen in perfecte harmonie met je kersvers logo.